Om mig

TILL NYA LÄSARE
Jag heter Belle, är 16 år, och bor för tillfället i en mindre stad utanför Göteborg. (Det behövs fler bloggare som inte är stockholmare!) Jag startade min blogg den 3 januari år 2009 men den femte juni 2010 flyttade jag min blogg till blogg.se istället för wordpress.

Jag hoppas att alla mina gamla läsare hittar hit men även nya läsare välkomnas med öppna armar!
Jag vill kalla min blogg en blandning utav en mode- och inspirations-blogg. Jag vill inte (som vissa andra bloggare...) få er att köpa något speciellt klädesplagg utan jag vill att alla ska ha chansen till att hitta sin egna personliga stil.

Kommentarer
Postat av: myhannas

haha du har läst kissies blogg va?;)

jo jag håller med.. hon ÄR ett skabb JAO !

2010-07-31 @ 17:23:48
URL: http://myhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0